Magazyn architektoniczny : WNĘTRZA: Stranger Things

Dzięki uprzejmości Interiors Journal Interiors jest publikacją online poświęconą przestrzeni między architekturą a filmem, opublikowaną przez Mehruss Jon Ahi i Armen Karaoghlanian.
Wnętrza prowadzą ekskluzywną kolumnę dla Blogu, która analizuje i kręci filmy pod względem przestrzeni.
Pierwszy sezon Stranger Things, który zadebiutował na Netflix w lipcu 2016 r., Przyciąga wpływy m.in.
Stevena Spielberga, Johna Carpentera i Stephena Kinga.
opiera się na własnych zasługach dzięki wynalazczości swoich twórców, duetu filmowego Matt i Ross Duffer.
We wnętrzu rozmawialiśmy z scenografem Chrisem Trujillo na temat wizualizacji serii i kilku podstawowych przestrzeni używanych przez cały pierwszy sezon, w tym Hawkins Laboratory , Will Byers.
dom i, oczywiście, tajemniczy świat Upside Down, który zabiera kawałki świata realnego i przekształca je w przestrzeń całkowicie własną, istniejącą zarówno jako część świata rzeczywistego, jak i poza nim.
Rzeczy zostały sfilmowane poza Atlanty w małych miasteczkach, takich jak Douglasville, Jackson i Stockbridge, z nadzieją, że ustawienie będzie czuć.
Natychmiast znane.
i może stanąć praktycznie w każdym mieście w Stanach Zjednoczonych.
Atlanta była idealnym wyborem dla filmowców, ponieważ miasto i otaczające je miasta reprezentowały szerokie spektrum archetypowej Americany.
Jeśli chodzi o projektowanie produkcji, produkcja może stworzyć wygląd amerykańskiego życia z lat 70.
i 80.
XX wieku, z niewielkimi modyfikacjami do istniejących lokalizacji.
Dzięki uprzejmości Interiors Journal Hawkins Laboratory funkcjonuje jako zimny i imponujący byt – miejsce, które kręci się w tle Hawkins w stanie Indiana.
W tym sensie jego bliskość centrum bohaterów.
żywo żyje z narracji serii.
Chris Trujillo zauważa, że przestrzeń działa jako fizyczne odbicie ery Reagana.
i skutecznie wskazuje na lęki zimnej wojny leżące pod powierzchnią miasta.
Projekt wnętrz postaci.
domy, a konkretnie Will Byers.
dom, wymagało innego podejścia.
Twórcy filmu zaczęli od samych bohaterów i dokonali inżynierii wstecznej, jak będą wyglądać przestrzenie.
Zaczynamy od bohaterów, kim są emocjonalnie, kulturowo, społeczno-ekonomicznie, i zastanawiamy się, w jaki sposób wszystkie te czynniki zostałyby wyrażone w kontekście pułapek amerykańskiego życia.
w danym okresie czasu.
Najlepiej widać to w postaci Joyce Byers (Winona Ryder), która używa lampek bożonarodzeniowych, na co ledwo może sobie pozwolić, aby komunikować się ze swoim synem Willem, który znalazł się w pułapce Upside Down.
Joyce ozdabia wewnętrzną przestrzeń swojego domu tymi światłami i pokrywa całą ścianę alfabetem, ponieważ jej dom staje się narzędziem komunikacji z Willem.
The Byers.
Dom staje się coraz bardziej nadszarpnięty, ale wszystko po to, by znaleźć Wolę.
Kolejnym krokiem w procesie dla filmowców było ułożenie przestrzeni wewnętrznej i skonstruowanie wokół niej ruchów kamerowych, co zostało omówione między reżyserami, autorami zdjęć i produkcją projektant.
Plan piętra został odpowiednio zaprojektowany, z dużą myślą umieszczano w pobliżu każdego z pomieszczeń, świadomie myśląc o tym, jak kamera będzie poruszać się po tych przestrzeniach w całej serii.
Sama przestrzeń została również zaprojektowana z myślą o Upside Down, dla późniejszych scen, które pokazują, że dom ulega transformacji podczas wchodzenia w tajemniczy równoległy świat.
W gruncie rzeczy Upside Down jest alternatywnym wymiarem; chociaż ma taki sam ogólny układ i infrastrukturę realnego świata, jest o wiele groźniejszy.
W scenach, w których Will jest uwięziony w Upside Down, możemy wyraźnie zobaczyć, że jest w tym samym .
przestrzeń jako jego matka, która jest w domu rodzinnym, aczkolwiek w alternatywnej wersji przestrzeni.
Istnieją różne rodzaje portalu między światem rzeczywistym a Upside Down, aby odbiorcy zrozumieli, że są to dwa różne, ale bardzo podobne światy.
Will odkryje, że może komunikować się z matką, manipulując niektórymi elementami Upside Down; na przykład odkrywa, że może manipulować energią elektryczną i komunikować się z nią za pomocą świątecznych lamp, które założyła w swoim domu.
Dzięki uprzejmości Interiors Journal Interiors zaprojektował plan piętra Will Byers.
Dom przedstawiający moment, w którym Mama Willa, Joyce Byers, po raz pierwszy nawiązuje kontakt z Willem za pomocą lampek świątecznych po tym, jak zaginął.
Jest to kluczowa scena w programie, ponieważ jest to moment, w którym Joyce zdaje sobie sprawę, że może komunikować się z Willem i że żyje.
Dodatkowo Byers.
Dom staje się znaczącą lokalizacją w przedstawieniu po tej scenie, ponieważ Will wie, że może on komunikować się ze swoją rodziną stamtąd.
Przestrzeń Upside Down stała się, dla twórców filmowych, najbardziej twórczą i pracochłonną współpracą całego sezonu .
To był primari
[hasła pokrewne: grzejnik dekoracyjny, Grzejniki retro, Grzejnik dekoracyjny łazienkowy ]

Powiązane tematy z artykułem: grzejnik dekoracyjny Grzejnik dekoracyjny łazienkowy Grzejniki retro